از همــــــــــه جـــــــــــا
علمی - آموزشی
نگارش در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سروش منتظری
 
جزیره‌ها، آتشفشان‌ها و مکان‌هایی که شاید تا به حال ندیده باشید، در اینجا تصاویری زیبا از این اماکن را می‌‌توانید مشاهده کنید.

www.ROZANEHONLINE.com


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سروش منتظری

 محافظان جزیره ایستر  

 

در کره ی زمین جزیره ایستر همیشه به عنوان یکی از عجیب ترین مکانها شناخته شده است . این جزیره در اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است و از نزدیک ترین جایی که انسان در آن زندگی می کند یعنی کشور شیلی و تاهیتی حدود 2 هزار مایل فاصله دارد .ورود به این جزیره کار ساده ای نیست .

 


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سروش منتظری

نادرترین تصاویر تاریخی دنیا

 

در طول تاریخ تصاویری بوده اند که با مشقت های تمام به ثبت رسیده اند اما همین عکس ها این روزها ثبت کننده هایی شده اند که ارزش های بسیاری دارند. این تصاویر نادر مربوط به اتفاقات یا رویدادهایی هستند که برای هر انسانی جالب خواهد بود.

آبشار یخ زده نیاگارا  

گروه سرگرمی ROZANEH
 
آبشار نیاگارا یکی از زیباترین نقاط روی زمین است و معمولا همیشه آب درون آن جاری است. شاید کسی باور نکند که این آبشار بزرگ در سال 1911 کاملا یخ زده بود و تصویری شگفت انگیز را ایجاد کرده است. در این سال افراد بسیاری از این آبشار یخ زده دیدن کردند و تنها یک عکس از آن باقی است. این تصویر نشان می دهد که خانواده ای در نزدیکی آبشار ایستاده اند در حالی که به طور عادی کسی نمی تواند در این نقطه بایستد.


ادامه مطلب...

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

Instagram